Home » Tech News » Internity intinde plasa cu prețurile eronate mai mici!

După numeroasele magazine careu au “avut probleme de sistem” și au afișat prețuri la produse, consistent mai mici, acum a venit rândul celor de la Internity.

Eu încep să cred, de fapt sunt sigur că aceste “erori” sunt voite.
În afară de eMag care a avut tupeul de a da produsele la prețul cu care au fost achiziționate în acel timp, nimeni nu a mai făcut asta.

Ceilalți ori au anulat comenzile și sănătate ori au dat vouchere.

Internity la fel ca și în cazul QuickMobile au dat vouchere de 50 lei, Internity dă de 10 euro.

De ce zic eu că sunt voite aceste erori? Păi în primul rând aceste erori generează un boost imens de trafic și publicitate.
Apoi se anulează comenzile și se dau vouchere, oamenii intră curioși pe site să vadă dacă totuși găsesc ceva interesant, tot au un voucher.

Toate magazinele au reduceri sau campanii în care dau vouchere cadou, acestea nu prea atrag atenția nimănui deobicei. Așa că îi tragi o eroare finuță și acaparezi atenția online timp de 24 de ore.

Nu există articol negativ, ce să scrii de nașpa? Că nu au dat comenzile? Ok, dar uite ce băieți de treabă sunt, ți-au dat un voucher pe care ți-l poți băga în fund.
Dar trafic s-a făcut, cumpărături s-au făcut, vouchere sunt, deci a fost o campanie reușită. Acum pe bune, câți din voi știați de Internity?

Ziceam că toți dau vouchere, da pentru că e ceva mai simplu. În loc să subvenționezi toate stocurile aiurea, dai voucher care se aplică doar la achiziție, de aici și câștigul acestor erori.

Vrei voucher? Îți dau eu, îmi lași comentariu aici și îți dau voucher la Vonino de 200 lei, fără campanie de erori în sistem, fără să facem boost pe munca altora.

Când a făcut QuickMobile asta, s-a zvonit că au deturnat o campanie eMag. Acum are campanie Altex, deci oare cum sunt cu erorile astea că apar când giganții au campanii?

SHARE WITH FRIENDS:  
        
          

comments

  1. Gigel says:

    Faza e ca cei de la Internity numa de treaba nu sunt :).Sunt cei mai nesimtiti!

    • cKy says:

      Nu m-am intersectat cu ei până acum, ai avut probleme?

      • Gigel says:

        Am avut la faza asta.Nu raspund la niciun e-mail,daca le lasi comentariu pe pagina ti-l sterg daca e vorba de incidentu asta,intr-un cuvant incearca sa faca uitarii toata treaba asta.Cel mai amuzant e ca au scos promotiile fix cand a venit voucheru ala:))

        • cKy says:

          Ei vor să rămână cu partea “V-am dat voucher, ce mai vreți?”

          • Gigel says:

            Intre timp puteau sa se ocupe de clienti,nu sa ii lase in plata Domnului cum ar venii.As da o plangere la ANPC dar mi-e teama ca nu se intampla nimica

          • cKy says:

            Vezi intai Termenii si Conditiile, daca nu sunt stipulate acolo astfel de cazuri, ii poti reclama. Daca au stipulari in TOS, nu ai ce sa le faci.

  2. Gigel says:

    Din pacate ei pot sa faca Termenii si Conditiile cum vor ei,efectiv sa isi bata joc de clienti.Dar e Romania…

    • cKy says:

      Eu zic daca au sau nu acum sau in timpul eroarii, ce fac dupa e alta treaba. Daca modifica TOS in momentul ala, contravine legislatiei.

  3. Gigel says:

    Alta “buba”.Bag frumusel codul si imi apare ca deja a fost folosit codul desi eu nu mi am comandat nimica.Frumos…

Lasă un comentariu

  • Archives

%d bloggers like this: