Home » de prin online » Perle la relaţii cu clienţii

Am adunat aici perlele clienţilor care apelează la „Relaţii cu clienţii” dar şi cele întâlnite în sectorul comercial:

Clientul vine în sediu :
– Bună ziua, mi-au instalat băieţii cablul acum 30 de minute.
– Aşa, cu ce vă putem ajuta?
– Am adus telecomenzile să îmi reglaţi canelele

Client :
– Am venit să îmi activaţi roamingul că plec mâine la Arad.

Userul sună în Call Center:
– Doamnă nu îmi merge calculatorul
– Ce se întâmplă mai exact?
– Ecran negru, nu face nimic.
– E băgat în priză?
– Doamnă mă credeţi fraier? Am prelungitorul în faţa mea, e băgat.
– Ok, vă trimitem o echipă, dacă mai intervine ceva ne anunţaţi

Revine echipa din teren cu observaţie „Clientul nu a cuplat prelungitorul la o sursă de curent”

Clientul sună în CC:
– Nu am net, doamnă, nu se poate aşa nesimţire.
– Două secunde vă rog
– Au trecut, tot nu am net.
– La noi nu apare să fie vreo problemă, dumneavostră aveţi firul de internet băgat în calculator?
– Da normal, nu l-am scos, apare X la internet.
– Verificaţi vă rog traseul firului până la cutiuţa aia mică de la uşă şi vedeţi dacă este băgat firul în ea.
După câteva secunde….
– E băgat firul în cutiuţă, am văzut că mi-a ros căţelul firul în dreptul sufrageriei dar ar trebui să meargă dacă firul e cuplat în ambele capete.

Eu mă nimeresc la un client nemulţumit în casă:
– Hoţilor, nu am de 2 luni de zile internet deşi plătesc.
– Staţi doamnă să vedem care e problema, intru, ne uităm şi pentru că nu sunt de la tehnic chem eu e o echipă dacă e de la noi.
Deschide pc-ul, văd imaginea de windows nou fără iconiţe pe ecran.
– Doamnă, v-aţi instalat recent sistemul de operare, cine l-a instalat nu v-a mai instalat şi placa de reţea
– Lasă prostiile domnle, băiatul mi-a zis că e vina voastră, că el a pus butonul acolo (iconiţa de net) şi voi aţi intrat în calculatorul meu şi aţi şters, ca să nu vă mai consum netul.

Client în CC:
– Nu văd toate canalele, sunt împrăştiate.
– Scanaţi vă rog televizorul, daţi pe automat….
După 3 minute:
– Îl scanez dar nu am nicăieri buton de automat.
– Imposibil, vedeţi că trebuie să vă apară manual sau automat.
– Doamnă nu apare, ce dracu lucrez şi la muncă cu aparatul ăsta.
– Nu vă supăraţi, ce aparat?…………. Şi s-a închis apelul

Client în CC:
– Nu îmi mai merge internetul, nu se conectează
– În partea dreaptă aveţi o iconiţă cu două calculatoare, arată x pe ea?
– În dreapta mea sau dreapta dumneavoastră?

Client în CC:
– Bună ziua, laptopul nu îmi detectează routerul
– Aveţi toate firele băgate, configurarea făcută?
– Desigur şi tot nu îl găseşte, am luat routerul şi l-am pus pe laptop şi tot nu îl vede

Client în CC:
– Mi-am uitat parola la net
– Nu o aveţi notată nicăieri?
– Nu
– ok vă trimitem un sms automat pe acest număr de telefon cu parola nouă
După câteva minute revine clientul :
– tot nu merge
– Aţi scris cum apare acolo cu litere mici şi litere mari?
– Da, dar are şi numere, contează dacă sunt mici sau mari?

CC:
– Bună ziua, nu mă pot conecta cu laptopul la router, pe telefon îmi merge dar pe laptop nu
– Aţi introdus aceiaşi parolă pe laptop?
– Da, am intrat la setări în telefon şi am scris la fel, tot 12 steluţe.

Clientul sună în CC şi solicită o echipă acasă:
– Bună ziua, am venit în urma sesizării.
– Da , nu îmi merge internetul pe calculator.
– Păi nu aveţi placa de reţea instalată.
– Nu se poate domnle.
– Haide-ţi să facem un test pe laptopul nostru, vedeţi se conectează.
– Lasă vrăjeala, ai făcut calculatorul tău să pară că merge, nu mă prostiţi aşa uşor.

Clientul sună în CC:
– Am făcut conexiunea dar tot nu mă pot conecta.
– Nu’i nimic, vă ajutăm noi pas cu pas dar spuneţi-mi întâi ce windows aveţi?
– Unul cu 4 culori…

Ar mai fi destule perle dar sincer nu le mai reţin acum, eventual fac update.

Clientul în sediu :
– Doamnă nu îmi mai merge cartela de telefon
– Daţi să vedem ce s-a întâmplat, păi văd că aveţi semnal.
– E dualsim telefonul , una merge dar cealaltă nu.
Desface telefonul şi constată:
– Păi dumneavoastră aţi băgat în slotul 1 cartela, în format microsim iar în slotul 2 aţi băgat corpul de sim normal dar fără o cartelă cu cip.
– Păi dacă cartela s-a desfăcut în două, o cartelă mică şi cadranul ăsta.
– Vă mai trebuie un sim ştimate.
– Aha hoţilor, mă prostiţi pe faţă să mai fac un abonament, mă duc la orange.

Client nervos în sediu :
– Nu îmi merge nimic în casă
– Ştim, este avarie electrica
– Şi ce dacă e avarie electrica nu mai merge cablu? La alte firme merge.
– Aşa şi dacă acum aţi avea de la altă firmă şi ar fi avarie electrica, de unde aţi şti dacă nu aveţi curent să aprindeţi televizorul?
– M-aş duce să intreb vecinii

Mă sună pe mine:
– Alo DIGI???
– Aici entitatea :)) da vă ascult.
– Nu îmi merge cablul
– Aţi sunat la relaţii clienţi?
– Ahahaaa crezi că îş prostul tău? Am sunat dar e una acolo care râde de mine şi imi pune muzică şi mă tot minte că nu vrea nimeni să vorbească cu mine.
– Stimabile, acea doamnă este o voce de robot, aşteptaţi până vă preia un operator.
– Ce operaţii nu auzi că nu vor să vorbească cu mine că toţi sunt ocupaţi.

, ,
SHARE WITH FRIENDS:  
        
          

comments

  1. N-am mai râs aşa bine de multă vreme. :)))))

  2. Cezar spune:

    Si eu mai pun uneori intrebari trasnite atunci cand sun sa cer vreo informatie, dar nici chiar in halul asta. :))

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Statistici T5
%d blogeri au apreciat: