Home » Tech News » Telekom cumpără Germanos

logo-t
Telekom cumpără Germanos , până aici nu e de mirare, oricum aveam impresia mereu că Germanos e o franciză Telekom ex Cosmote.

Dar ce mă miră totuși, este acel sac de bani aruncați pe nimic. Băieții de la Telekom au realizat că au deschis mii de magazine și sunt goale.

După ce au băgat milione de euro în concerte, emisiuni, Magenta One (un rahat de cont cu toate serviciile) și magazine , si-au dat seama că NU SE PRICEP LA MARKETING ȘI RETAIL.

Și ce au zis? „Bă dacă noi nu știm retail având magazinele goale, hai să cumpărăm ceva din piață” și cumpără, doar că și ăștia de la Germanos se pricep la fel ca și TELEKOM ROMANIA.

Adică, mai cumpără câteva magazine pentru a avea ce prezenta la conferințe, dar ele vor fi la fel de goale.

Hai să vă dau un mic exemplu, în Palace Iași Germanos are un ditamai shopul fix în sala mare de la intrarea palatului. Este poziționat fix de aiurea, e după un picior al unui restaurant, nu este vizibil, e mare, e gol și costă între 3000-4500€/lună, bun contract în condițiile în care zilnic dispar magazine din Palace din acel sector, ei s-au gândit să îl pună ascuns.

Mie îmi plac rozalii, au un sac de bani și nu știu unde să îi arunce. În loc să aducă ceva oameni din piață care au făcut ceva la viața lor nu doar au prezentat statistici (știți voi pe cine ați luat și de unde) , bagă milioane de euro în reclame de zici că tubul televizorului emite roz.

Apoi ne gândim cum naiba ăștia își mai permit să bage atâția bani deși se tot duc la vale, bagă milioane de euro în rețea FTTH dar vând DTH în zone rurale.

Apoi citești asta:

Acționarii Telekom Romania Mobile sunt Cosmote Mobile Communications (Grecia) – 70% și Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom) – 30%.

Statul, prin Ministerul pentru Societatea Informațională, deține 45,99% din capitalul social al Telekom Romania Communications, în timp ce OTE International (Grecia) are o participație de 54,01%.

În 2014, veniturile Telekom Romania au scăzut cu 1,5%, la 1,002 miliarde de euro, în timp ce profitul operațional înainte de dobânzi, taxe, depreciere și amortizare (EBITDA) a coborât cu 6%, la 266 milioane de euro, conform datelor anunțate în februarie de grupul german Deutsche Telekom, care deține 40% din acțiunile grupului elen OTE.

Sursă

, ,
SHARE WITH FRIENDS:  
        
          

comments

  1. Eu am un contract pe firmă cu ei. Ce-i drept, mișcă greu până și pe support, nu mai zic altele. Dar de, m-am împotmolit cu acest contract, aia e.. mai am până la sfârșit de an și apoi renunț la ei.

    • cKy spune:

      Au buget, în unele locuri au și servicii bune. Dar nu știu cum sa folosească banii, nu știu sa vândă, au decizii ciudate.
      Ei își raportează în vânzări upgrate-urile de la analogic la digital, telefonia fixa veche pe ftth , etc.

  2. razvan spune:

    Bă, voi n-ați văzut ce concerte are Telekom, de cârcotiți atâta!

  3. razvan spune:

    Andrei, vrei să spui că Robbie Williams nu a făcut nimic la viața lui ?:))))))))))))

    • cKy spune:

      Ba da Razvan, doar ca a ajuns la nivelul ăla unde doar Telekom si-ar permite sa plătească orice.

      Era o faza cu concertele, întrebau unii din agenții dacă se găsesc bilete de cumpărat sau le-a dat moca Telekom pe toate.

      • razvan spune:

        T-Mobile face treabă buna pe pietele pe care activeaza, dar la noi cred ca i-a prins romanismul. 🙂

        • cKy spune:

          Pe piețele pe care activează au o înțelegere de non combat (mă refer la fixe) și au preturi mari mizând pe brand.

          Eu tot considera ca România trebuie sa se alinieze la preturile din Europa și ca piață se va duce spre preturi mai mari. Ei nu înțeleg ca atât timp cât upc fidelizeaza, rds oferă calitate la preturi mici, politica lor va fi defectuoasă pe România.

          • razvan spune:

            In jermania, neamțu’ știe că T-Mobile e treaba. Românii știu că Telekom e vechiul Romtelecom, care avea oferte proaste și vechiul Cosmote, care nu a rupt gura târgului.

            Mai degraba s-ar alinia ei la politica ideala tărilor sărace, cum bine face RDS.

  4. cKy spune:

    Păi nu vor sa înțeleagă o chestie. Romanul poate ar cumpăra mai scump dacă ar fi mai bun, cum nu oferi ceva mai bun, cum sa vinzi mai scump?

    Am un prieten la Telekom , îmi spunea că au mers peste clienții rds de 59 lei cu oferta de tv+net 200 la 37 lei și îi refuzau clienții. Deci clientul refuza și mai ieftin dacă știe ca ești mizerabil, ce a făcut romtelecom nu se spală nici cu 10 magente și rebrandinguri

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Statistici T5
%d blogeri au apreciat: